content
מינהל המחקר והתכנון
של הביטוח הלאומי בשיתוף האגף לפניות הציבור שמחים להגיש פרסום נוסף הכולל נתונים
מגוונים על היקף פעילות היחידה לפניות הציבור בשנת 2015. הדוח עוסק בפניות גם
באמצעות אתר האינטרנט של המוסד ובפניות שטופלו ב-2015 גם אם הגיעו לפני כן.
הפרסום נועד לשמש כלי
בקרה לבחינת השירותים שהמוסד מספק למבוטחים בכל הקשור לרמה ולאיכות, ליעילות
הביצוע ולמהירות התגובה, ונועד לתרום לשיפור השירות. דגש מיוחד מושם על תיאור
מפורט של טיפול במבחר תלונות בנושאי גמלאות וגבייה, מהפנייה ועד להחלטה.